تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
a big city for all of anime lovers♥


animeanime phone text gif

 

کونیچیوا(^▽^)

مینا سان، میگم شمام براتون پیش اومده دارین انیمه میبینین و طرف داره به دوستش تکست میده بعد حسرت بخورین که ای کاش بجای زیرنویس میتونستین از رو خود گوشی اون شخص بخونینش؟(-_-メ)

من خیلی اتفاق افتاده. برا همون تصمیم گرفتم آموزش زبان ژاپنی رو بزارم و به این بهونه برم سراغش که یاد بگیرم. حس میکنم یه اوتاکو باید بتونه ی ذره ژاپنی بفهمه دیگه.

خب بیخیال خیلی وراجی نمیکنم (*°∀°)

ما توی زبان ژاپنی... :

سه دسته واج آوا به نامهای هیراگانا (平仮名) و کاتاکانا (カタカナ) و روماجی (ローマ字) و علامات و اشکال کانجی(漢字) تشکیل شده است. از هیراگانا و کاتاکانا با عنوان کلی‌تر کانا نام برده می‌شود. کانجی در واقع همان علامات چینی برگرفته از سیستم نگارشی چینی است که معمولاً برای نوشتن کلمات در ژاپنی از آن استفاده می‌شود و تلفظ مخصوص ژاپنی خود را دارد.

زبان ژاپنی بین دو خط دفتر نوشته میشه. {زبان فارسی و انگلیسی روی خط هستش ولی ژاپنی بین دو خط} 

اول از هیراگانا شروع میکنیم^^

خب، حالا هر جلسه 5 تا حرف رو طریقه نوشتنش رو میذارم. شماهم تمرین کنین و چندین و چندین بار بنویسینش تا خوب یادش بگیرین.

اولین حرف : a . آ

حرف دوم: i. ای

حرف سوم: u . او

حرف چهارم: e . اِ

حرف پنجم: o . اُ

 

خعب برا امروز کافیه^^ اگه تمرین کردین عکسشو بفرستین بزارم توی وب :]♥

جانه♥:"]


نظرات (۱۴)

  • サリナ
    يكشنبه ۱۱ دی ۰۱ , ۲۱:۴۳

    こんにちは من هیراگانا رو تمام کردن به لطف این سایت آریگاتو من حتی میتونم با کیبورد ژاپنی هم کار کنم 

    کلی ذوق دارم برای کاتاکانا さようなら

     

     

  • たいち
    يكشنبه ۱۴ شهریور ۰۰ , ۱۷:۵۲

    سلام من ژاپنی رو نصفه نصف دارم یاد میگیرم تازه اوایل هستم آیا میتونم ژاپنی یاد بگیرم

  • mahy chan
    دوشنبه ۱ شهریور ۰۰ , ۱۴:۰۰

    آریگاتوووو

    سایتت خعلی سوگویعT-T♡

     

  • یاسمن
    يكشنبه ۱۸ آذر ۹۷ , ۱۷:۱۴
    واقعان وبت کاوایى ^^
    بابت الفبا اریگاتو    یاسمنم15سالھ

    • author avatar
      Miuna chan
      ۲۷ خرداد ۹۸، ۱۵:۴۱
      مرسیععع
      منم میونا 16
      چطوری خوبی؟ ببخشید دیر اومدم
  • katrina salvator
    چهارشنبه ۷ آذر ۹۷ , ۱۹:۴۶
    عااااااااااااااااااااااااااااااااااالیه
  • ملیکا
    جمعه ۲ آذر ۹۷ , ۱۸:۱۲
    نمیشه کره ای یاد بدی :) ؟ خیلی وبت باحاله آفرین
    • author avatar
      Miuna chan
      ۴ آذر ۹۷، ۰۶:۵۰
      اخه اوتاکو ام.. کره ای گاهی فیلم میبینم. قبلا داشتم یاد میگیرفتم کره ایو ول کردم ولی. وقتی اکسوال بودم
  • @shiva@
    جمعه ۲ آذر ۹۷ , ۱۴:۵۷
    های های^0^باهات دوست میشم^___-شخصیتم بده رمان هنو جا داره^-^
    • author avatar
      Miuna chan
      ۴ آذر ۹۷، ۰۶:۴۰
      های های. ایول ایول
      من میونام 16 سالمه
      تو چی؟
  • ali3shah
    جمعه ۲ آذر ۹۷ , ۱۳:۴۳
    まさか
    • author avatar
      Miuna chan
      ۴ آذر ۹۷، ۰۶:۳۸
      ماساکا چی بود؟ یادم رف :/
  • زی زی گو لو بلاسم
    جمعه ۲ آذر ۹۷ , ۱۲:۳۴
    یه چیز بگم.... سایت قبلیت 
    تو میهن بلاگ رو پیدا کردم.... خیلی قشنگه میشه با اونم تبادل کنم
    • author avatar
      Miuna chan
      ۴ آذر ۹۷، ۰۶:۲۵
      شهر پریان؟؟
      آره اشکالی نداره که
      ولی اون آخه فعالیتی نداره که
  • __ჩanae__はなえ
    جمعه ۲ آذر ۹۷ , ۱۲:۲۸
    چقد وب خفن و کاکویی داری*-----*عرررر
    سوباراشی^-^♡
    • author avatar
      Miuna chan
      ۴ آذر ۹۷، ۰۶:۲۰
      مرسی گلییی^^ خیلی خوبه ک خوشتون میادش
  • The UтaNa
    پنجشنبه ۱ آذر ۹۷ , ۱۳:۱۲
    منم دقیقا این یکی از معضلات زندگیم شده ! خیلی دوست دارم یاد بگیرم ولی تنبلی نمیذاره 😫
    حتی دفتر ژاپنی هم گرفتم که صفحه اش چهارخونه اس 🤣 
    ایشونی گامباریماشو ! 😣
    • author avatar
      Miuna chan
      ۱ آذر ۹۷، ۱۳:۲۵
      خداوند این گشادی هارا از سر راه همه بردارد ان شاالله-__-
  • Mao*Chan
    پنجشنبه ۱ آذر ۹۷ , ۱۳:۱۰
    ^-^
     میتونی از توی طبقه بندی وب بری تو قسمت "درمورد ژاپن" همشون اونجان ^-^
    • author avatar
      Miuna chan
      ۱ آذر ۹۷، ۱۳:۲۴
      باشع میگردم 
  • Mao*Chan
    پنجشنبه ۱ آذر ۹۷ , ۱۲:۰۳
    وعی خیلی خوبه *v*
     منم میخواستم هیراگانا رو بذارم تو وبم ولی مث که آموزش تو خفن تره *^*
    +یه سری هم به آموزش ژاپنی های منم بزن ^**^
    ども ありがと
    • author avatar
      Miuna chan
      ۱ آذر ۹۷، ۱۲:۱۳
      مرسیع عزیزم^^♥
      نظر لطفته
      چشم فقط بفرست برام لینکشو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی