تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
a big city for all of anime lovers♥


های:"]

من الان خونه یکی ازدخاله هام تشریف دارمو قراره تا صب همینجا باشم صب زودم میرم خونه و بعدش هم که راهی مدرسه میشم. فیلم تبدیل شوندگان 1 رو ریخته بودم تو گوشی و میخواستم ببینم که وقت نشد •_•

الان وازلین مخصوص بچه {مال پسر خالمه) زدم به دستام در یه حال بسی خرسندانه هستم چون خعلی خوش بوئه ^^

و الان هم زیر پتوئم و بسی چشم انتظار فردا که به لبتاپ عزیزم برسم*-*

یه رمان هم تا یه جاهایی نوشته بودم ژانر پلیسی درام تصمیم گرفتم اونو اینجا بزارم و بعد سعی کنم گشادیسم رو بزارم کنار و بقیشو بنویسم (~^~)

انشاالله حق تعالی عنایت فرماید و امشب همگی به خواب های خوش فرو روید [؛🎶❤


نظرات (۶)

  • ❀kizuna ❀
    جمعه ۵ بهمن ۹۷ , ۱۶:۵۱
    توی مسابقه ی وبم شرکت کن(:

    قوانین رو توی خود پستم گذاشتم(:
    • author avatar
      Miuna chan
      ۲۷ خرداد ۹۸، ۱۵:۱۹
      اخ دیررر رسیدممم
      وبتم که معلوم نیست چیکار کردن لعنتیا
  • ali3shah
    جمعه ۲ آذر ۹۷ , ۱۳:۴۲
    منم صب تو دسشویی داشتم فک میکردم چرا ماه صاف نیس
    • author avatar
      Miuna chan
      ۴ آذر ۹۷، ۰۶:۳۷
      :/ بل به به
  • زی زی گو لو بلاسم
    پنجشنبه ۱ آذر ۹۷ , ۱۶:۲۸
    وا چه جالب من سرد بودن از نوک دماغم می فهمم.... در مورد گرما هیچ نظری ندارم ولی به سونا نه نمیگم
    یع چیز دیگه کل سریال وینکس رو بجز فصل 7میتونی از وبلاگ پیروزی وینکس میتونی پیدا کنی 
    در مورد سینمایی هاش سه تاست خلاصه شونو... نوشتم.... ولی 2تا شو میدونم از کجا پیدا کنی الان تو نظر بعدی برات میفرستم
    • author avatar
      Miuna chan
      ۱ آذر ۹۷، ۲۱:۳۲
      من بیدار میشم ولی گشادیم میاد مثلا بخاریو بیشتر کنم یا یچیز بیشتری تن کنمو تا صب سرما میخورم

      باشه مرسیع گلی♥♥♥
  • Mao Chan
    چهارشنبه ۳۰ آبان ۹۷ , ۱۹:۰۳
    یـــو ^0^
    چه وب خفنیستی داری @-@
    لینکی ^-^
    +اون یکی وبت ، رویای زشتم لینکیدم :*
    + حتما اون رمانی رو هم که نوشیت بذار بس مشتاقم /^-^
    • author avatar
      Miuna chan
      ۱ آذر ۹۷، ۰۸:۵۴
      یو یو^^♥
      مرسی خیلی ممنووون^-^
      + دمت مرسی گلی
      + چشم اگ میخونی ک حتما
  • زی زی گو لو بلاسم
    چهارشنبه ۳۰ آبان ۹۷ , ۱۱:۱۶
    امین...... خوب خوابیدی.... نی نی..... اره واقعا بوی خوبی میدن..  ..به رویات رسیدی..... @_@
    • author avatar
      Miuna chan
      ۳۰ آبان ۹۷، ۱۳:۲۳
      ^^♥ای خدا دیگه
      رویا... اوم... فقط یادمه خیلی سردم بود دیشب هی از خواب میپریدم سرمو بیشتر میبردم زیر پتو :/
      [بنده بشدت سرماییم و در تابستان ها بشدت گرمایی :/]
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی