تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
a big city for all of anime lovers♥


فصل چهارم آکادمی قهرمانی من قراره توی پاییز امسال اکران بشه

این انیمه تا حالا سه فصل و طرفدارای زیادی داشته و انیمه های محبوب به شمار میاد. 
توی IMDB فصل یک 8.6 ، فصل دو 8.4 و فصل سه 8.0 امتیاز داره.
امیدوارم فصل چهارم هم امتیاز بالایی داشته باشه.
گفته شده که این فصل چالش های جدیدی تو راهه و هم چنان deku (میدوریا ایزوکو) به دنبال اینه که بزرگترین قهرمان جهان بشه. اگر شایعه نباشه دِکو و میریو (Mirio Togata) قراره تو این فصل با هم رفیق بشن. 
{ بنظرم چیز خوبی ازشون در میاد }

mirio & deku

گفته شده توی این فصل دو شخصیت جدید در انتظارمونه

برید به ادامه مطلب "^"♥

دختر حبابی و مستر Nighteye شخصیت های جدید خواهند بود

Kaoruko Awata

نام: Kaoruko Awata

نام قهرمانی: دختر حبابی
شغل: قهرمان حرفه ای
تولد: 23 آپرل
دوبلور: Rie Murakawa

Mr Nighteye

نام: Mr Nighteye

شغل: قهرمان حرفه ای

تولد: 21 ژانویه

دوبلور: Shin-ichiro Miki

پوستر رسمی هم از این انیمه منتشر شده

my-hero-academia

این انیمه توی 27 مهر امسال پخش میشه (^~^)


نظرات (۵)

  • ♫♛Isαвєℓ Yυкιмυяα
    دوشنبه ۳ تیر ۹۸ , ۲۲:۲۵
    عاش این انیمه ام *-*
    مخصوصا شوتو و کاچان و اوراراکا و دکو-کون *^* :|و ایزاوا سنسی گشاد *---*
    • author avatar
      Miuna chan
      ۴ تیر ۹۸، ۱۹:۱۰
      همشون =))
      می تووو
      منهای اوراراکا
      خوبه ولی کراشم نیس
      کاچانم نیس
  • Evan Godless
    چهارشنبه ۲۹ خرداد ۹۸ , ۱۴:۱۸
    عجیبه،با اینکه تو فصل اول از باکوگو متنفر بودم ، ولی داره ازش خوشم میاد،کیریشیما هم که خیلی فانه!
    از شخصیت های منفی هم که، اونیکه دستش رو صورتشه باحاله،اونیکع که جدید اضافه شده خیلی خفنه! دختره هم که خیلی روانی میزنه:)که از همینش خوشم میاد)
     ?Who is your favourite 
    • author avatar
      Miuna chan
      ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۴:۵۶
      من از شخصیتای اول معمولا خوشم میاد مگه جربزه نداشته باشه
      اون شخصیت منفیم ک گفتی خوشم نمیاد بنظرم بچه میزنه -_- اخلاقی میگم ینی
      از کسایی ک خوشم میاد یکی دکو یکیم تودوروکی. دیگه...گاهیم باکوگو. چیزم خیلی دوس دارم. اسمش چیه=))اممم. همین مو طلاییه. بهترین قهرمان جهان بوده یروز. وای اسمش یادم نمیاد
  • Oreki
    چهارشنبه ۲۹ خرداد ۹۸ , ۰۹:۴۵
    فقط امیدوارم به سرنوشت توکیو غول دچار نشه.
    • author avatar
      Miuna chan
      ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۳۷
      چرا مگه؟ من فصل یکشو دیدم فقط :|
  • Evan Godless
    سه شنبه ۲۸ خرداد ۹۸ , ۲۳:۲۱
    به نظر من که فصل یکش نسبتا کلیشه و ضعیف بود، اما این از اون انیمه هاییع که هرچی میگذره،بهتر میشه،:) چون فصل دو خوب شد و فصل سه خیلی خوب:) 
    یه سینمایی هم داره که بهت توصیه میکنم بری ببینیش، اسمش هست Futari no Heros یا همون دو قهرمان
    امیدوارم بازم، پیشرفت کنه، چون با اضافه شدن شخصیت منفی های جذاب تو فصل 3 این انتظار رو دارم!
    • author avatar
      Miuna chan
      ۲۹ خرداد ۹۸، ۰۶:۲۱
      هوم یکمی چیز نمکی شروع شد ولی من حب میدونی فکر میکنم اگه همون مسخره ترین قسمتاشم نبینی یچیزی از دست دادی :| پس همش رو هم خوبن
      اره مبدونم ولی هنوز دانش نکردم^^
      اره واقعااا حس میکنم خیلی قراره خفن شه
      کدوم شخصیتو خیلی میپسندی؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی