تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
a big city for all of anime lovers♥


یو یو*-*

چندی از دوستان فرمودن واسه داستان یه بیوگرافی باید بزارم که بتونین تصورشون کنین. منم چهار شخصیتی که توی پارت اول بودن رو آماده کردم تا ببینیدشون(´•ω<`)♥

یکی از دیگری جذاب تر ماشاالله بزنم به تخته(T▽T)

ایشون فردی بسیار جذاب هستن. بعدنای داستان که خدای جذابیت میشه لعنتی {خودم مینویسم خودمم کیف میکنم =))) }

راوی داستانه فعلا که

ساچی چان هم خواهر کوچیکه کنجیروعه. بسیار لجبازه ولی اینکه شخصیت قوی ای داره خیلی خاصش میکنه بنظرم. 

خواهر کوچولوی کاوایی (≧∇≦)

کنتارو سان هم ازین آدمای جذاب شنگول می باشد. صرفا جهت دلبری در این داستان نهاده شده =))

میتسو دستیار کنجیروعه. تازه کاره و خجالتی اما واقعا متعهده. 

بقیه شخصیت هارو بعدا میزارم. نظرتونو بگین. جانه^ω^


نظرات (۲۵)

  • روژانـ
    يكشنبه ۱۱ آذر ۹۷ , ۲۰:۲۷
    سݪـــــآمـ
    منمـ ڪہ روژانم ۱۵ سالمه^~^

    • author avatar
      Miuna chan
      ۲۷ خرداد ۹۸، ۱۵:۴۳
      سلاااام
      خوشبختم
      ببخشید دیر اومدم :/
  • زی زی گو لو بلاسم
    يكشنبه ۴ آذر ۹۷ , ۱۹:۳۵
    ممنون از نظرات و راهنمایی هات
    • author avatar
      Miuna chan
      ۴ آذر ۹۷، ۱۹:۴۹
      هاه؟:/♥


      برم میهن بلاگ لینکت میکنم چش
  • روژانـ
    يكشنبه ۴ آذر ۹۷ , ۱۰:۱۲
    الانـ درستـــــہ^~^
    • author avatar
      Miuna chan
      ۴ آذر ۹۷، ۱۰:۳۹
      *^*♥باشع
      معرفی بنمو. من رهام 
      لقبم میوناست و 16 سالمه
      تو چی؟
  • روژانـ
    شنبه ۳ آذر ۹۷ , ۱۰:۱۳
    سݪــــــــــامـ
    خوبـــے؟
    لینڪتـ ڪردمـ^~^
    • author avatar
      Miuna chan
      ۳ آذر ۹۷، ۱۵:۰۷
      سلام مرسی روژان جان. ولی وبت چرا میگه صفحه مورد نظر یافت نشد که.. اشتباه دادی لینکتو
  • دریا
    جمعه ۲ آذر ۹۷ , ۲۰:۴۱
    سلام گلم ممنون به وبم سر زدی
    لینک شدی
    • author avatar
      Miuna chan
      ۴ آذر ۹۷، ۰۶:۵۷
      ادرس وبلاگ ندادی من بدونم کی ای لینکت کنم اخه... :((
  • ملیکا
    جمعه ۲ آذر ۹۷ , ۱۸:۱۵
    از میتسو کیوتاکا خوشم اومد خوشگله :)
    • author avatar
      Miuna chan
      ۴ آذر ۹۷، ۰۶:۵۲
      یئپ فیس خوبی داره♥
  • Life Chan
    جمعه ۲ آذر ۹۷ , ۱۷:۲۲
    عزیزم چرا زود تر بهم معرفی نکردی
     عالی بود عاااااالی
    • author avatar
      Miuna chan
      ۳ آذر ۹۷، ۱۸:۱۶
      چون گفتم شاید نمیخوای با من بحرفی اخه♥

  • فعلا ناشناس
    جمعه ۲ آذر ۹۷ , ۱۷:۱۵
    سلام
    چی شد نقل مکان کردید.
    شما که وقت زیادی واسه اون وبلاگ گذاشتین. حیف نبود ؟!
    • author avatar
      Miuna chan
      ۴ آذر ۹۷، ۰۶:۴۷
      اره هنوزم حیفه.. ولی نمیدونم دیگه حسم نمیاد تو اون وب... بیان قویتره سرورش. نمیدونم..
  • Minami Ellie
    جمعه ۲ آذر ۹۷ , ۱۵:۵۶
    ج دادم XD
  • jina
    جمعه ۲ آذر ۹۷ , ۱۵:۴۹
    سلام خوبی؟
    تو یه وبلاگی دیدم گفتی تازه وبتو زدی و دوستی نداری 
    منم تازه زدم و دوستی ندارم هه هه D:
    بیا با هم دوست شویم :|
    وب خودم جواب بده 
    • author avatar
      Miuna chan
      ۴ آذر ۹۷، ۰۶:۴۳
      های های خوبم تو خوبی؟
      باشع^^
      من میونام 16 سالمه البت اسمم زهراس
      تو چی؟
  • プロのプレーヤー :)
    جمعه ۲ آذر ۹۷ , ۱۵:۴۱
    سلام :|


    :| بیکار شدی جدیدا |:


    :| شوخیدم |:

     :D موفق باشی D:
    • author avatar
      Miuna chan
      ۴ آذر ۹۷، ۰۶:۴۲
      مرسیع پسرم :/♥
  • ....:Uta:....
    جمعه ۲ آذر ۹۷ , ۱۴:۱۹
    سلامممم*-*
    چ وب خوشگلیه*-*
    خیلی خفنه*-*(دو ساعت داشتم تو پست ثابت دنبال یجا میگشتم کامنت بزارم:"|)
    لینکی*-*
    • author avatar
      Miuna chan
      ۴ آذر ۹۷، ۰۶:۳۸
      سعلام عزیز^^
      گفته بودم ک کامنت پست اول غیر فعال شده دیگ
  • فاطمه
    جمعه ۲ آذر ۹۷ , ۱۳:۱۹
    سلام لینک شدی
    شاید نتونم زیاد به وبت سربزنم چون کنکوری ام ولی خب تا جایی ک وقت کنم حتما سرمیزنم
    • author avatar
      Miuna chan
      ۴ آذر ۹۷، ۰۶:۳۵
      آو یس یس
      موفق باشی ایشالا تو کنکور
  • زی زی گو لو بلاسم
    جمعه ۲ آذر ۹۷ , ۱۲:۴۹
    دوتا سوال.... گیف چطورمیزاری وبلاگت و تو وبلاگ جورواجور چیزی اپ نمی کنند؟؟؟ 
    • author avatar
      Miuna chan
      ۴ آذر ۹۷، ۰۶:۳۲
      گیفو هیچی شبیه عکس عادی. درمورد میهن بلاگ نمیدونم ولی اگه خود سایت قسمت آپلود داره و با گیف سازگار نیست، برو سایتای آپلود عکس و از کد عکسه استفاده کن و با درج تصویر بزارش

      نه فک نکنم آپ کنه=)))
  • زی زی گو لو بلاسم
    جمعه ۲ آذر ۹۷ , ۱۲:۴۰
    میتسو خیلی نازه... و یجورایی پلنگ صورتی انیمه دخترونه میمونه
    • author avatar
      Miuna chan
      ۴ آذر ۹۷، ۰۶:۳۱
      =)))) عجب مثالییی دمت بابا
  • katrina salvator
    جمعه ۲ آذر ۹۷ , ۱۲:۳۹
    سلام عزیزم
    صد البته که با تبادل موافقم
    منو از همین الان بذار تو لیست بهترین دوستات
    برای رمانت شخصیت قبول میکنی؟
    • author avatar
      Miuna chan
      ۴ آذر ۹۷، ۰۶:۲۸
      سلام. اوه گاد مای هارت...
      چقد خوببب ذوقیدم+-+

      شخصیت عم آره بگو مشخصاتشو اوکی بود میقبولم
  • Me
    جمعه ۲ آذر ۹۷ , ۱۱:۵۵
    های. لینکت میکنم ولی فعلا منوی قالبمو برداشتم. یکی دو هفته دیگه وقتی قالب جدید ساختم اسمت میاد. اگ خواستی لینک کن
    • author avatar
      Miuna chan
      ۴ آذر ۹۷، ۰۶:۱۸
      لینکت کردم عزیزم^^♥
  • ali3shah
    جمعه ۲ آذر ۹۷ , ۱۱:۲۵
    باورم نمیشه انقد وقت گذاشتی فتوشاپ کردی
    • author avatar
      Miuna chan
      ۲ آذر ۹۷، ۱۱:۴۲
      باور کن پسرم . ایمان بیار=))))
  • resvida
    جمعه ۲ آذر ۹۷ , ۱۱:۲۲
    عاااا راستی میونا چان رشتت چیع!؟ *~*
    • author avatar
      Miuna chan
      ۴ آذر ۹۷، ۰۶:۰۸
      من ریاضی میخونم هدفم کنکور هنره. میخوام انیماتور بشم^^
  • Saebyeog-exo-baek
    جمعه ۲ آذر ۹۷ , ۱۱:۱۹
    سلام*^*
    لینک شدی عزیزم*-*
    • author avatar
      Miuna chan
      ۴ آذر ۹۷، ۰۶:۰۷
      های های
      شمام لینک شدی گلی^^
  • ترنم میتسوبا
    جمعه ۲ آذر ۹۷ , ۱۱:۰۵
    کونیچیوا عجقم ^^

    مرسی ک سر زدی ^^

    خواهش میکنم قالب شماهم خیلی جیگرههههههههههه*-*
    • author avatar
      Miuna chan
      ۴ آذر ۹۷، ۰۶:۰۶
      های های^^
      خواهش میکنم گلکم^^♥
      لطف داریع چشات جیگر میبینه=-=
  • Akame
    جمعه ۲ آذر ۹۷ , ۱۰:۵۷
    کنجیرو سان *-*
    بسی خفن استXD
    • author avatar
      Miuna chan
      ۴ آذر ۹۷، ۰۵:۵۶
      آره آره عشقیه اصننن من خ میدوستمش
  • resvida
    جمعه ۲ آذر ۹۷ , ۱۰:۴۵
    رِسویدام ^^ 16
    هممم... نمیشه گفت اکسو الم XD
    ولی آرمیم *~~*
    • author avatar
      Miuna chan
      ۴ آذر ۹۷، ۰۵:۵۵
      عهع همسن. تو ام دهمی؟؟؟
      منم ی زمانی اکسوال بودم. ولی الان اوتاکو ام فقط^^♥
  • ☂ツمـرضیـــہツ☂
    جمعه ۲ آذر ۹۷ , ۰۹:۳۲
    وبلاگ قشنگی داری
    راستی تو مدیر وبلاگ شهر پریان نیستی؟؟

    • author avatar
      Miuna chan
      ۲ آذر ۹۷، ۰۹:۳۳
      چرا چرا خودمم
      نکنه تو همون مرضیه ایییییییییییییی
  • ☂ツمـرضیـــہツ☂
    جمعه ۲ آذر ۹۷ , ۰۹:۳۰
    سلام مرسی لینکم کردی 
    منم مرضیه ام 14 شمال
    خوشوقتم :)
    • author avatar
      Miuna chan
      ۲ آذر ۹۷، ۰۹:۳۲
      سعلام خواهش میکنم گلکم^^
      یوروشکو اوریگایشیماس^^♥
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی