تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
a big city for all of anime lovers♥


servant of evil - خدمتکار شیطان

با صدای لِن:

دریافت
حجم: 4.86 مگابایت

کاور شده توسط گِرو:

دریافت
حجم: 4.98 مگابایت


این آهنگ داستان بسیار غمگین و زیبایی داره. تا موزیک ویدیوشو نبینین متوجه دقیق داستان نمیشین.

خلاصه داستان:
ملکه دوقلویی بدنیا میاره. طبق دستورات والدینشون، این خواهر و برادر سالها از هم دوv بودن. پسر وقتی برمیگرده خواهرش ملکه شده و اون خدمتکارش میشه و بهش قول میده که ازش دربرابر همه چیز محافظت میکنه و حتی اگه اون بخواد حاضره تبدیل به شیطان بشه. پسر یروز یه دختریو میبینه و عاشقش میشه توی همون نگاه اول اما ملکه ازون دختر خوشش نمیاد و دستور قتلشو میده چون پسری که بهش علاقه داره با اون دخترست. خدمتکار یا همون برادر هم قبول میکنه. و وقتی سپاه دشمن که دوست های همون دختر به قتل رسیده بودن، یورش میکنن، برادر به خواهرش میگه که لباسامونو عوض میکنیم و تو بعدش فرار کن. و بعد پسر توی شهر جلوی جمعیت زیادی بجای خواهرش اعدام میشه. و در آخرین لحظه هم خواهر و برادر به هم لبخند میزنن..

len rin gif

برید به ادامه مطلب(✦~✦) 



君は王女 僕は召使

Kimi wa oujo boku wa meshitsukai

تو پرنسسی و من خدمتکار

運命分かつ 哀れな双子

Unmei wakatsu aware na futago

ما دو قلوهای بیچاره ای بودیم که سرنوشت جدامون کرد

君を守る その為ならば

Kimi o mamoru sono tame naraba

من ازت دربرابر همه چیز محافظت میکنم

僕は悪にだってなってやる

Boku wa aku ni datte natte yaru

حتی بخاطرت به شیطان تبدیل میشم

期待の中僕らは生まれた

Kitai no naka bokura wa umareta

 ما توی انتظارات سخت بقیه رشد کردیم 

祝福するは教会の鐘

Shukufuku suru wa kyoukai no kane

با متبارک شدن توسط زنگ کلیسا

大人たちの勝手な都合で

Otonatachi no katte na tsugou de

به دلخواه و دستور والدین

僕らの未来は二つに裂けた

Bokura no mirai wa futatsu ni saketa

آینده هامون از هم جدا شد

たとえ世界の全てが

Tatoe sekai no subete ga

حتی اگر همه دنیا

君の敵になろうとも

Kimi no teki ni narou tomo

دشمنت بشن

僕が君を守るから

Boku ga kimi o mamoru kara

بخاطر اینکه من ازت مراقبت میکنم

君はそこで笑っていて

Kimi wa soko de waratte ite

تو باید لبخند بزنی 

君は王女 僕は召使

Kimi wa oujo boku wa meshitsukai

تو پرنسسی و من خدمتکار

運命分かつ 哀れな双子

Unmei wakatsu aware na futago

ما دو قلوهای بیچاره ای بودیم که سرنوشت جدامون کرد

君を守る その為ならば

Kimi o mamoru sono tame naraba

من ازت دربرابر همه چیز محافظت میکنم

僕は悪にだってなってやる

Boku wa aku ni datte natte yaru

حتی بخاطرت به شیطان تبدیل میشم

隣の国へ出かけたときに

Tonari no kuni e dekaketa toki ni

وقتی من به کشور همسایه سفر کردم

街で見かけた緑のあの娘

Machi de mikaketa midori no ano ko

توی شهر یه دختر مو سبز دیدم

その優しげな声と笑顔に

Sono yasashige na koe to egao ni

چون صدای لطیف و لبخند مهربونی داشت

一目で僕は恋に落ちました

Hitome de boku wa koi ni ochimashita

عشقو تو نگاه اول حس کردم

だけど王女があの娘のこと

Dakedo oujo ga ano ko no koto

 با این حال اگر پرنسس خواسته

消してほしいと願うなら

Keshite hoshii to negau nara

که اون دختر از جهان پاک بشه

僕はそれに応えよう

Boku wa sore ni kotaeyou

من باید به خواستش عمل کنم

どうして?涙が止まらない

Doushite? Namida ga tomaranai

اما چرا؟ اشک هام از فرو ریختن دست نمیکشن

君は王女 僕は召使

Kimi wa oujo boku wa meshitsukai

تو پرنسسی و من خدمتکار

運命分かつ 哀れな双子

Unmei wakatsu aware na futago

ما دو قلوهای بیچاره ای بودیم که سرنوشت جدامون کرد

「今日のおやつはブリオッシュだよ」

"Kyou no oyatsu wa buriosshu da yo"

(خطاب به خواهرش) "امروز روز بریوش و غذای مختصره"

君は笑う 無邪気に笑う

Kimi wa warau mujaki ni warau

میخندی... یه لبخند ساده و دلنشین

もうすぐこの国は終わるだろう

Mou sugu kono kuni wa owaru darou

این حکمرانی ممکنه خیلی زود به پایان برسه

怒れる国民たちの手で

Ikareru kokumintachi no te de

و بیفته دست مردمی که از دستت عصبین

これが報いだというのならば

Kore ga mukui dato iu no naraba

"اگر اونا فریاد میزنن "مجازات

僕はあえて それに逆らおう

Boku wa aete sore ni sakaraou

بزار من خودمو بزارم جات تا حواسشون پرت شه

「ほら僕の服を貸してあげる」

"Hora boku no fuku o kashite ageru"

"ببین! من لباسامو بهت قرض میدم"

「これを着てすぐお逃げなさい」

"Kore o kite sugu onigenasai"

“بپوششون و بلافاصله فرار کن”

「大丈夫僕らは双子だよ」

"Daijoubu bokura wa futago da yo"

“این خوبه. ما دوقلوییم بلاخره”

「きっとだれにもわからないさ」

"Kitto dare ni mo wakaranai sa"

“هیچکس نمیتونه تفاوتمون رو تشخیص بده”

僕は王女 君は逃亡者

Boku wa oujo kimi wa toubousha

حالا من پرنسسم و تو یه فراری

運命分かつ 悲しき双子

Unmei wakatsu kanashiki futago

ما دوقلوهای بیچاره ای هستیم که سرنوشت جدامون کرد

君を悪だというのならば

Kimi o aku da to iu no naraba

اگر اونا بهت بگن شیطان

僕だって同じ 血が流れてる

Boku datte onaji chi ga nagareteru

افسوس! چون منم شیطانم. یکم از اون خون توی منم هست

むかしむかしあるところに

Mukashi mukashi aru tokoro ni

روزی روزگاری

悪逆非道の王国の

Akugyaku hidou no oukoku no

یه پادشاهیِ بی رحمانه وجود داشت

頂点に君臨してた

Chouten ni kunrin shiteta

و یکی به تخت نشسته بود

とても可愛い僕の姉弟

Totemo kawaii boku no kyoudai

اون خواهر ناز و زیبای من بود

たとえ世界の全てが

Tatoe sekai no subete ga

حتی اگر کل دنیا

(ついにその時はやってきて)

(Tsui ni sono toki wa yatte kite)

("بلاخره زمانش فرا رسید")

君の敵になろうとも

Kimi no teki ni narou tomo

دشمن تو بشن

(終わりを告げる鐘が鳴る)

(Owari o tsugeru kane ga naru)

("صدای زنگ کلیسا میگه تمومه")

僕が君を守るから

Boku ga kimi o mamoru kara

من همیشه ازت محافظت میکنم

(民衆などには目もくれず)

(Minshuu nado ni wa me mo kurezu)

("به ازدحام جمعیت توجه نمیکنی")

君はどこかで笑っていて

Kimi wa dokoka de waratte ite

باید لبخند بزنی

(君は私の口癖を言う)

(Kimi wa watashi no kuchiguse o iu)

("و کلمات مورد علاقه منو میگی")

君は王女 僕は召使

Kimi wa oujo boku wa meshitsukai

تو پرنسسی و من خدمتکار

運命分かつ 哀れな双子

Unmei wakatsu aware na futago

ما دو قلوهای بیچاره ای بودیم که سرنوشت جدامون کرد

君を守る その為ならば

Kimi o mamoru sono tame naraba

من ازت دربرابر همه چیز محافظت میکنم

僕は悪にだってなってやる

Boku wa aku ni datte natte yaru

حتی بخاطرت به شیطان تبدیل میشم

もしも生まれ変われるならば

Moshimo umare kawareru naraba

اگر تو زندگی بعدیمون همو دیدیم

その時はまた遊んでね

Sono toki wa mata asonde ne

بیا باهم بازی کنیم. باشه؟؟

(خودم ترجمش کردم و سر پست کردنش خیلی اذیت شدم پس اگه کپی میکنین ذکر منبع نیازه^^)

هرموقع این اهنگو گوش میدمو موزیک ویدیوشو واسه بار صدم میبینم دلم میگیره و بغض میکنم :)

این هم کاسپلی ازین اهنگ

cosplay of ren rin


نظرات (۲۷)

  • بچه مثبت ➕😊
    سه شنبه ۲۹ شهریور ۰۱ , ۰۰:۱۹

    عه

    ببخشید انیمه سریالی نیست؟ یا سینماییه ؟ یا کلا یه داستان چند دقیقه ایه چون خیلی کوتاه و غمگین بود واقعا آخرش اونطوری میشه؟ چون عکس از این خواهر و برادر زیاد دیدم همشونم قشنگ بود اما اگه داستان اینه دوست ندارم ببینمش

     

     

     

  • کارا
    پنجشنبه ۱۰ مرداد ۹۸ , ۱۱:۴۳
    این اهنگ لعنتی اشک ادمو در میاره(":
  • Mao*Chan
    شنبه ۱ تیر ۹۸ , ۱۶:۴۹
    آخه از یه جایی به بعد کلا فقط با وکالوید حال کردم:)))
    بعدش خودمو کنترل نمودم ._.

    سلامتی والا... خبری نبید ._.

    +تابستون مبارک^^
    • author avatar
      Miuna chan
      ۱ تیر ۹۸، ۱۶:۵۳
      اهان  =)))) خیلی باحال بوده برا ی دورهD:
      تابستون توام همم
  • Mao*Chan
    جمعه ۳۱ خرداد ۹۸ , ۱۶:۲۹
    عام... آره تقریبا همشونو دوس دارم D:
    چیکار کرد؟ کار خاصی نکرد فقط جذبم کرد :0
    • author avatar
      Miuna chan
      ۳۱ خرداد ۹۸، ۱۹:۳۹
      اخه میگی تحت شعاع قرار داد=))

      حالا چ میکنی خوبی؟؟ چ خبر
  • Mao*Chan
    پنجشنبه ۳۰ خرداد ۹۸ , ۲۲:۰۰
    آره جونم D;
    خیلیاشونو...
    ایا (IA) رو خیلی دوس دارم، ولی خب لوکا و گومی و رین و مِیکو(Meiko) خیلی صداهاشون خوبه @-@
    Seeu هم خیلی دوس دارم، میکو (Miku) هم که دیگه هیچی باهاش زندگی میکنم اصن:)))
    از پسراشونم فقط کایتو و لن*0* 
    کامویی هم گاهی اوقات صداش خیلی بع دلم میشینه:0
    بقیه وکالویدارم دوس دارم ولی خب اینا رو خیلی بیشتر ^-^
    مثلا مایو یا یوزوکی یا لینگ @0@
    کلا وکالوید از یه جایی به بعد همه چیزمو تحت شعاع قرار داد XD
    • author avatar
      Miuna chan
      ۳۱ خرداد ۹۸، ۰۵:۴۸
      راحت باش کم کم میتونی بگی همشونو دوست دارم=))))
      مگه چه کرد باهات وکالوید؟
  • Mao*Chan
    پنجشنبه ۳۰ خرداد ۹۸ , ۱۱:۵۲
    من کلا همه چیزشونو دوس دارم ._.
     راستش خیلی سخته از بین اون همه آهنگ بگی کدوم بهترینه *~*
     ولی خب اونایی که دوس دارم و فعلا یادم میاد:
    Echo
    Odds&ends
    A tail of 6 trillion year and a night
    Sweet devil
    Deco27ft
    Doremifa feat
    Happy synthesizer feat
    Watashi no jikan
    Hoshiri uta
    Rain cats and dogs
    Stay with me
    Tell your world
    Twilight night
    Hibanna
    ...
    اووو خیلین فعلا یادم نمیاد @_@ 
    خیلیاشونم اسماشونو ژاپنی نوشته نمیتونم درست بخونم :|
    • author avatar
      Miuna chan
      ۳۰ خرداد ۹۸، ۱۳:۳۵
      چه وکالوید لاور قدری هستی تووو
      اکو رو شنیدم این وسط بقیشو مطمئن نیستم
      کدوم وکالویدارو میپسندی؟
  • The UтaNa
    چهارشنبه ۲۹ خرداد ۹۸ , ۱۵:۳۴
    هاها XD 
    واقعا عجیبه:-) از دست این ژاپنی ها !
    • author avatar
      Miuna chan
      ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۶:۰۱
      D: 

  • استایلات سان اسپارکل
    چهارشنبه ۲۹ خرداد ۹۸ , ۱۲:۲۰
    من همه ژانرا رو دوست دارم ،ولی اگر چیزی مثل وکالوید یا اکشن و عاشقانه باشه که چه بهتر


    واقعا ممنونت میشم
  • استایلات سان اسپارکل
    چهارشنبه ۲۹ خرداد ۹۸ , ۱۲:۲۰
    من همه ژانرا رو دوست دارم ،ولی اگر چیزی مثل وکالوید یا اکشن و عاشانه باشه که چه بهتر


    واقعا ممنونت میشم
    • author avatar
      Miuna chan
      ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۳۹
      همممم
      باشه اصلا میزارن وب دان بکنی ببینی^^
  • کاتسیا
    چهارشنبه ۲۹ خرداد ۹۸ , ۱۲:۱۳
     وای من عاشق ویدیوی این خدمتکار شیطانم
    • author avatar
      Miuna chan
      ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۳۷
      لعنتی معرکست مخصوصا لبخند اخرش
  • Mao*Chan
    سه شنبه ۲۸ خرداد ۹۸ , ۲۲:۳۴
    قبلا؟~
     من کشته مرده ی وکالویدم چی میگی تو D:
    • author avatar
      Miuna chan
      ۲۹ خرداد ۹۸، ۰۶:۲۰
      وکالویدا خیلی خوبن
      منم خیلی دوستشون دارم. ولی بیشتر تو حالت موزیک ویدیو دیدن نه گوش دادن
      اهنگای مورد علاقت چیان؟؟
  • The UтaNa
    سه شنبه ۲۸ خرداد ۹۸ , ۲۱:۳۶
    آره چند تایی از لایو هاشون رو دیدم :-) 
    ازون کاراس که فقط از ژاپنی ها برمیاد ! 
    واقعا جالبه ! 
    • author avatar
      Miuna chan
      ۲۸ خرداد ۹۸، ۲۱:۳۷
      بشدت خفنه مخصوصا اینکه حرف مبزنن با جمعیت
      پاشیم بریم ترورشون کنیم
  • The UтaNa
    سه شنبه ۲۸ خرداد ۹۸ , ۲۱:۲۸
    دقیقا (o˘◡˘o)
    هومم ...منم آنچنان رپ نمی دوستم 
    لوکا دختر قد بلند و مو صورتی اس :-) 
    آهنگ just be friends  اش عالیه 
    هاها XD 
    • author avatar
      Miuna chan
      ۲۸ خرداد ۹۸، ۲۱:۳۰
      اهان اهان فهمیدم
      گوشش میدم باشع
      یچیزی
      کنسرتاشونو دیدی؟؟
  • Mao*Chan
    سه شنبه ۲۸ خرداد ۹۸ , ۲۰:۵۷
    وای این T-T
    چه غبطه ها به خاطرش نخوردم T-T
    حقیقتا خیلی قشنگه T-T
    • author avatar
      Miuna chan
      ۲۸ خرداد ۹۸، ۲۱:۰۳
      بشدت بشدت بشدتتت
      وکالویدارو گوش میدادی ی زمانی؟ یا هنوزم؟
  • Resvida
    سه شنبه ۲۸ خرداد ۹۸ , ۱۴:۵۶
    میوناااا *-*
    کلی به وبت سر میزدم ک ببینم اومدی یا نه...
    تهش دیدم نه نیستی |: یه کامنت گذاشتم..
    عاقا کجا بودی تو!؟ T_T
    +عااااه این خیلی خوبه!
    خصوصا کاسپلیش *-*
    • author avatar
      Miuna chan
      ۲۸ خرداد ۹۸، ۱۵:۰۱
      رسویداااا سلاااااام
      خوبی؟؟
      دل منم تنگ شده بود
      اره من نبودم واقعا خیلی بد بود :/
      مدرسه خر. و تلگرامو سر مشغولیای چرتتتت
      البته بشدت درگیر تاتر هم بودم

      +لاناتیه اصلا
      اهوم
  • استایلات سان اسپارکل
    سه شنبه ۲۸ خرداد ۹۸ , ۱۴:۵۱
    سلام وبلاگ خیلی خوب و قشنگی داری 
    اگر میشه به من چند تا انیمه معرفی کنید (سریالی باشه که چه بهتر)
    من خیلی خیلی انیمه دوست دارم
    • author avatar
      Miuna chan
      ۲۸ خرداد ۹۸، ۱۴:۵۴
      سلام مرسی خیلی ممنونم^^
      باشع
      فقط چ ژانرایی میبینی بیشتر؟
      سخت پسندی یا ن؟
  • بارانا
    سه شنبه ۲۸ خرداد ۹۸ , ۱۲:۳۱
    سلااااااااااام میونا 
    چطوری خواهری؟؟؟
    خوبی؟


    چ داستانش تلخه...!**
    • author avatar
      Miuna chan
      ۲۸ خرداد ۹۸، ۱۲:۵۴
      سلامممممممم مرسی عالیم تو چطوری؟؟؟؟ چ خبرا؟؟؟


      خیلی بشدت :)..
  • m.m.,.m
    سه شنبه ۲۸ خرداد ۹۸ , ۱۲:۲۴
    موزیک ویدیوش رو از کجا بیارم میشه بذاری برامون
    • author avatar
      Miuna chan
      ۲۸ خرداد ۹۸، ۱۲:۵۴
      اره حتما همین یکی دو روز اینده. کنسرتشم میزارم D:
  • Mєℓιкα.M
    سه شنبه ۲۸ خرداد ۹۸ , ۱۲:۱۳
    سلام
    خوشحالم برگشتی:)
    • author avatar
      Miuna chan
      ۲۸ خرداد ۹۸، ۱۲:۵۳
      سلام مرسیییییی. خوبی؟ چ خبرا
  • ♥SETAYESH♥
    سه شنبه ۲۸ خرداد ۹۸ , ۱۰:۵۵
    هااااااااااای میو چان ^0^
    خوش برگشتییی *-* ♥

    +مسابقه دارم میای ؟
    • author avatar
      Miuna chan
      ۲۸ خرداد ۹۸، ۱۱:۲۴
      سلااام
      مرسییی
      خوبی؟ چ خبر؟؟؟


      چجوریاس راجب چیه
  • زی زی گولو بلاسم
    سه شنبه ۲۸ خرداد ۹۸ , ۱۰:۱۸
    سلام میوچان 
    خوبی؟
    تعطیلات وبلاگی خوش گذشت؟
    وبلاگ رو  تا ۱۵ تیر  خودم تعطیل کردم تا از قبلی ها دیدن بشه و نویسنده جدید دارم و اونم خواست خودش فعالیت میکنه

    • author avatar
      Miuna chan
      ۲۸ خرداد ۹۸، ۱۰:۴۵
      سلام مرسی توچطوری؟ چ خبرا چ کردی
      نه بابا تعطیلات وبلاگی چیش خوش میگدره
      جای من بودی چقد دلتواس وبت تنگ میشددد?T_T
  • The UтaNa
    سه شنبه ۲۸ خرداد ۹۸ , ۰۰:۵۹
    های های ⁦(^^)⁩
    من بیشتر از همه لن و رین رو دوست دارم 
    آهنگ هاشون داستان های خیلی جذابی داره همیشه⁦^_^⁩
    صدای لوکا رو بیشتر از بقیه رو می پسندم ⁦:-)⁩
    از گومی هم خوشم میاد XD
    میکو ساما هم که جای خود دارد ⁦! 
    راستی یه آرشیو نسبتا کامل هم از همه ی کلیپ هاشون دارم XD فرصت بشه میذارم تو بلاگم ⁦⁦;)⁩


    • author avatar
      Miuna chan
      ۲۸ خرداد ۹۸، ۰۷:۵۶
      هاااای^^
      اره منم این دوتارو خیلی دوس دارم. یجور خاصی کیوتن
      میکو هم ک خودشه واقعا اره اما اهنگاییش ک ب عبارتی رپه رو دوس ندارم
      اره واقعا داستاناشون معرکست
      لوکا کدومشونه؟ اونقدرا نمیشناسم میدونی:'''!
      همه کلیپا؟ واو. 
  • The UтaNa
    دوشنبه ۲۷ خرداد ۹۸ , ۲۱:۳۸
    واااو ! وکالوید ! 
    چقدر نوستالژیک ! این آهنگ فوق العاده اس ! (╥﹏╥)
    یه مدت مدیدی عمرم رو با وکالوید و اوتایته سر می کردم :-)
    واقعا آهنگاشون عالیه :-)
    مرسی بابت ترجمه عالی بود (◕‿◕)
    • author avatar
      Miuna chan
      ۲۷ خرداد ۹۸، ۲۱:۴۸
      نوستالژیک دراماتیک و تراژدیک
      کدوم وکالویدارو دوس داری؟
      خیلی متناش خوبه
      خواهش میکنم^^
  • me
    دوشنبه ۲۷ خرداد ۹۸ , ۲۱:۰۸
    :(((((((((
  • S.R saeby nutella
    دوشنبه ۲۷ خرداد ۹۸ , ۱۸:۵۸
    سلام*-*
    خوش برگشتی^-^
    +چه داستان غم انگیزیه:"|
    اگه فرصت شد میرم آهنگ دانلود میکنم*^*
    • author avatar
      Miuna chan
      ۲۷ خرداد ۹۸، ۱۹:۴۶
      های
      مچکر^^
      خیلی بیش از حد :/
      باوشع
  • Isabel Yukimura
    دوشنبه ۲۷ خرداد ۹۸ , ۱۵:۵۹
    و بعله /:
    خوش اومدی میو-چان
    چق محو بودیاا :|
    *با چماخ به سمتش میرود و او را کتک میزند
    امید وارم دیگع محو نشیع :|
    عع اینا کاگامینه ها نیستن 0^0?
    • author avatar
      Miuna chan
      ۲۷ خرداد ۹۸، ۱۶:۰۴
      سلام... دلم تنیگده بود....
      خوبی؟؟
      *بزن ولی کاری نکن با ضربه خودت محو شمااا*

      چراع خودشونن.. این دوتا خیی عشقن اصلا
      کنسرتاشونو دیدی؟
  • Evan Godless
    دوشنبه ۲۷ خرداد ۹۸ , ۱۵:۳۹
    چه داستان غم انگیزی!
    فقط با خوندن داستانش ادم بغض ش میگیره، ایکاش موزیک ویدیو رو هم میذاشتی😅

    • author avatar
      Miuna chan
      ۲۷ خرداد ۹۸، ۱۵:۴۹
      اگه درخواستیه حتما!!!
      فردا موزیک ویدیوییش ک خودم خیلی دوس دارمو میزارم
      و کنسرتش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی