تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
a big city for all of anime lovers♥


دانلود موزیک ویدیو خدمتکار شیطان توسط لن و رین و نسخه دوم که میکو و رین با هم خوندن را آورده ام D: به همراه یک سوپرایز*^*

دو موزیک ویدیو از نسخه اصلی به درواست دوستان^^

و یک موزیک ویدیو از نسخه دوم

و... 

برین ادامه 

برای دیدن ترجمه و لیریک این آهنگ کلیک کنین

موزیک ویدیو خدمتکار شیطان نسخه های اصلی خوانندگان لن و رین


دریافت


دریافت

موزیک ویدیو ورژن دوم خوانندگان میکو و لن


دریافت

و سوپرایز هم که...

لایو یا به عبارتی کنسرت servant of evil «~^~»


دریافت

این هم از این^^ جانه مینا سان^^


نظرات (۱۱)

  • زی زی گولو بلاسم
    جمعه ۷ تیر ۹۸ , ۲۰:۳۴
    یادتو شروع میکنم خدای عزیز،دختر شیرینی که اینو میخونه،مهربونه و من بهش افتخار میکنم،تو زندگیش بهش کمک کن و کمکش کن که راه درست رو انتخاب کنه، حالا به ساعت نگاه کن،تا 9دقیقه یه چیزی خوشحالت میکنه،بعداز اینکا این پیام رو خوندی با 15تا از دخترایی که دوسشون داری تو اشتراک بذار،حواست باشه فقط برای دختر بفرست!اگر برای من نفرستادیش یعنی دوست صمیمیت نیستم،حالا من یه بازی برات دارم که از سال 1977شروع شده،زمانی که ابنو خوندی برای 15نفر بفرست و آرزو کن این اتفاقات تو 5روز آینده بیفته روز اول:بابهترین خبر ممکن از خواب بیدار شی روز دوم:یه دوست قدیمی رو ببینی روز سوم:پول زیادی به دستت برسه روزچهارم:یه روز عالی برات باشه روز پنجم:کسی که تو زندگی عاشقشی خوشحالت میکنه اگر اینو برای دوستات نفرستی برعکس این اتفاقا برات پیش میاد،این زنجیره رو قطع نکن،تا 9دقیقه بعد اینو برای دوستات بفرست،کار سختی نیست،و میبینی که اونا هم برات میفرستنش،باید بهش توجه کنی... اگه دوست خوبیم دوباره واسم بفرستش...❤
  • Mao*Chan
    شنبه ۱ تیر ۹۸ , ۱۶:۵۹
    خواهش میکنم ^-^

     نه بابا خواننده نیستن، این انه خودش یه جور برنامه کامپیوتریه.
    کلا داستان راجب یه سری بچه هاییه که قدرت های خاص دارن و چشماشون قرمز میشه و از این حرفا. 
    یه ذره گیج کننده و معماییه ولی قشنگه ببین *~*
    • author avatar
      Miuna chan
      ۳ تیر ۹۸، ۱۲:۰۵
      هومم معماییا ارزش دیدن دارن=))
      کاواییم بنظر میان
  • Mao*Chan
    شنبه ۱ تیر ۹۸ , ۱۶:۴۸
    آره باو
    خیلی انیمه ها هستن که از شخصیتای وکالوید ایده گرفتن.
    همین ENE تو makakocity actors عین خود میکو عه :|

    • author avatar
      Miuna chan
      ۱ تیر ۹۸، ۱۶:۵۰
      دقیقا منظورم همین  انیمه بود ک اسمشو پیداییدم توسطتت
      مرسییی
      خواننده ای چیزین تو این انیمه؟
  • زی زی گولو بلاسم
    پنجشنبه ۳۰ خرداد ۹۸ , ۱۳:۱۹
    خب طرف خیلی نازه
    اینا اهنگ اند 
    چه جالب
    • author avatar
      Miuna chan
      ۳۱ خرداد ۹۸، ۰۵:۴۷
      اره اصلا خیلی هم معروفن
  • Mao*Chan
    پنجشنبه ۳۰ خرداد ۹۸ , ۱۱:۵۵
    + دوستان وکالوید انیمه نداره:|
    فقط چن تا نسخه ی MMD سه بعدی داره که به آهنگاش مربوط میشن و انیمه به حساب نمیان ._.

    +آغغغااااا:|
    میونا این کارو با قلب من نکن:))
    من اولین باری که اینو شنیدم یک شبانه روز نشستم گریه کردم XD
    داغم دوباره تازه شد :'0

    • author avatar
      Miuna chan
      ۳۱ خرداد ۹۸، ۰۵:۴۶
      اره دیدم. ولی یبار ی اتیمه ای دیدم ک گفته بود شخصیتاش برگرفته ازشه
      اره واقعا داغ ادم هی تازه مبشه هی هی هی :||
  • روژانـ
    چهارشنبه ۲۹ خرداد ۹۸ , ۱۴:۴۵
    سلاممممم
    خوشحالم دوباره برگشتی♥♥
    • author avatar
      Miuna chan
      ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۴:۵۷
      سلام روژااان خوبی؟؟؟
  • روژانـ
    چهارشنبه ۲۹ خرداد ۹۸ , ۱۴:۴۲
    سلاممممم
    خوشحالم دوباره برگشتی♥♥
  • Evan Godless
    چهارشنبه ۲۹ خرداد ۹۸ , ۱۴:۲۱
    Oh, Arigato
    • author avatar
      Miuna chan
      ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۴:۵۷
      امیدوارم کامل باشه دیگه
  • زی زی گولو بلاسم
    چهارشنبه ۲۹ خرداد ۹۸ , ۱۳:۳۷
    احساس ناناز بودن میکنم 
    ممنون که انیمه معرفی میکنی
    من فقط معروف هاشو میشناسم 
    خخخ
    ممنون از همه توضیحاتت
    • author avatar
      Miuna chan
      ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۵۵
      احساس ناناز بودن میکنی؟D:
      چراع؟
      خواهش میکنم^^
      ببین یکم بدنیست
      اما اینا انیمه نیستن فقط اهنگن
  • استایلات سان اسپارکل
    چهارشنبه ۲۹ خرداد ۹۸ , ۱۲:۱۴
    وای خیلیییییی عااللیههه

    میشه چند قسمت از این انیمه را هم بزاری من خیلی دنبالش گشتم ولی کاملشو پیدا نکردم
    • author avatar
      Miuna chan
      ۲۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۳۸
      انیمه وکالوید؟ باید بگردم فکنم یچیزی مشابهش باشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی